HTML

Egy fiatal BBW fejlődése

Én egy 17 éves lány vagyok aki hosszú tépelődés után elhatározta, hogy BBW szeretne lenni. Hogy ez pontosan, mint jelent, hogy hogyan vállhatok azzá? Kövesd a blogom és megtudod! ;)

Friss topikok

  • fat.acceptance: Örülök, hogy el tudtad mondani egy barátnődnek, és így reagált. :))) Az ilyen dolgokban ez nagyon ... (2014.01.09. 14:32) nőttön, nő(vök)
  • fat.acceptance: Engem a lelki vonulat is érdekel, illetve, heteró lány lévén ez jobban! :D Hajrá! (2014.01.09. 14:30) Gyakorlati tények
  • fat.acceptance: Szerintem ahogy neked is megvan a jogod a vágyaidhoz, azt se különítsük el, amikor valaki immobili... (2014.01.09. 14:22) Első bejegyzés
  • Adalbi: Számomra eléggé kamugyanús ez az egész. Véletlenül akadtam az oldalra, és olvasva a kommenteket er... (2013.03.31. 16:13) Juicy Jacqulin
  • youngBBW: Szia! Először is nálam az abszolút kedvenc Plump Princess Courtney, az ő blogját és weboldalát is... (2013.01.18. 17:39) Cherries

Első bejegyzés

youngBBW 2012.07.27. 15:45

Az előszón túlesve azt hiszem onnan kell folytatnom, hogy hogyan, milyen úton jutottam el a szó szerint súlyos :) döntésemig.

Világ életemben szerettem a finom kajákat és jókat enni, de ennek ellenére nem e körül forgott az életem. Sőt, ugye ki nem szereti a sütit, fagyit, hamburgert, vagy más manapság károsnak mondott kajákat, vagy csak egy egyszerű kiadós házikosztot, de nem érdekelt ez jobban, mint bárki mást. Ebből kifolyólag nem is voltam kimondottan túlsúlyos. Sem kórosan vékony, de se nem kövér, azt hiszem joggal kijelenhetjük, hogy normál testalkatú.

Viszont olyan 13-14 éves korom  körül kezdett el foglalkoztatni, amikor már egyre fontosabb nekünk lányoknak a nőiességünk, (persze nálunk is volt olyan aki már 9-10 évesen ezen pörgött) én bennem is kezdett kialakulni egy kép arról, hogy egy igazán nőies nő hogyan is néz ki. Csak szembesültem vele, hogy az én ízlésem merőben eltér nemcsak a kortársaimétól, de az általános normától is, így ezt magamban tartottam, sőt próbáltam elnyomni, mert úgy éreztem, hogy valami nem stimmel velem.

Lassan ez szinte sikerült is teljesen, és úgy álltam a kérdéshez mint a többiek, de azért végig bennem volt, hogy ez nem én vagyok, miért kéne alkalmazkodnom csak azért a többséghez, mert szerintük ez az út. Mi van akkor, ha én más vagyok? Ennek ellenére továbbra is elfojtottam az érzéseim, hiszen magam is láttam az osztályban, hogy a ducik ki vannak közösítve, általános megvetés veszi körül őket, és nem csak köztünk kamaszok közt. Így bennem is egy folytonos vívódás alakult ki, miközben egyre erősebben ragaszkodtam magamban saját kis elképzeléseimhez, a külvilág felé úgy mutattam magam, ahogy azt a külvilág elvárta, azt hiszem mindezt mostanáig…

16 éves voltam amikor először találtam rá az internet bugyraiban a BBW jelenségre. Úgy éreztem végre nem vagyok egyedül, nem vagyok más vagy különc, szinte a képzelgéseim kivetüléseit láttam magam előtt. Olyan kövér nőket akik elégedettek magukkal, sőt büszkén hirdetik azt ahogy élnek és így érzik magukat nőnek, nőiesnek és szexinek. Ráadásul legtöbbjüknek párja is van. Előtte is láttam extrém kövér nőket (és persze férfiakat is) a tvben, de ők mind szenvedtek és beteg embereknek voltak beállítva, mintha ez egy betegség lenne, ez a másság. Mint ahogy a homoszexuálisokat is a mai napig sokan betegnek tartják, így van ez ezzel a kisebbséggel is. Pedig csak mások, más az ízlésük, az életfelfogásuk, másként és máshogy élnek, mint a többség.

Jó azért persze azt különítsük el, amikor valaki már akkorára hízott, hogy nem tud mozogni és segítség nélkül élni, de egy kövér nő igenis lehet szép és egészséges. Nem kell taglalnom, hogy a történelem során többször is a kövér nő jelképezte a szép, kiegyensúlyozott, egészséges, jóléti nőket, és ez nem véletlen. A soványság sokkal fiatalabb ideál, és ez valljuk be nem véletlen, akkor kik az egészségesek, akkor mi a baj a kövérekkel?

Ekkor vált számomra is egyértelművé, hogy nem fogom az életem úgy élni, hogy másoknak feleljek meg, hanem végre önmagam leszek, leszrava mások véleményét, hisz tudom nem vagyok egyedül ebben a világban a nézeteimmel.

Címkék: hízás kövér kamasz Címkék BBW

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://youngbbw.blog.hu/api/trackback/id/tr574682126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fat.acceptance 2014.01.09. 14:22:53

Szerintem ahogy neked is megvan a jogod a vágyaidhoz, azt se különítsük el, amikor valaki immobilis lesz. :) Ugyanis az is pont ugyanaz a vágy, mint neked a kisebbként, de kövérségre való vágy...! :) Ne ítéld el azokat, akik a csoporton belül esetleg továbbmennek, mint te akarsz... kicsit kettős mérce lenne. :) Szerintem mindenkinek egyformán jár az elfogadás, a szabad döntés, és az, hogy ne ítéljék el/meg ilyesmi miatt. Ha te is ezt akarod, tudod, milyen rossz volt elnyomva lenned... nos, ne tedd ezt másokkal! :) És nézz be a blogomra, ha gondolod. :)
süti beállítások módosítása