HTML

Egy fiatal BBW fejlődése

Én egy 17 éves lány vagyok aki hosszú tépelődés után elhatározta, hogy BBW szeretne lenni. Hogy ez pontosan, mint jelent, hogy hogyan vállhatok azzá? Kövesd a blogom és megtudod! ;)

Friss topikok

  • fat.acceptance: Örülök, hogy el tudtad mondani egy barátnődnek, és így reagált. :))) Az ilyen dolgokban ez nagyon ... (2014.01.09. 14:32) nőttön, nő(vök)
  • fat.acceptance: Engem a lelki vonulat is érdekel, illetve, heteró lány lévén ez jobban! :D Hajrá! (2014.01.09. 14:30) Gyakorlati tények
  • fat.acceptance: Szerintem ahogy neked is megvan a jogod a vágyaidhoz, azt se különítsük el, amikor valaki immobili... (2014.01.09. 14:22) Első bejegyzés
  • Adalbi: Számomra eléggé kamugyanús ez az egész. Véletlenül akadtam az oldalra, és olvasva a kommenteket er... (2013.03.31. 16:13) Juicy Jacqulin
  • youngBBW: Szia! Először is nálam az abszolút kedvenc Plump Princess Courtney, az ő blogját és weboldalát is... (2013.01.18. 17:39) Cherries

Gyakorlati tények

youngBBW 2012.10.24. 21:56

Nem tudom mennyire volt érdekes az előző bejegyzésem, de az egyetlen komment alapján arra tippelek, hogy a gyakorlati tények érdekesebbek lehetnek, mint a kis elmémben folyó gondolatok.

Szóval következzen, hogy hol tratok most illetve mi a célom. Utóbbi nem túl konkrét, nincs végleges célom, a lényeg, hogy minnél nagyobb, formásabb és szebb legyek. Mint pl. Juicy Jacqulin (http://www.juicyjackie.com/). :P
Egyelőre, hogy elérjem a 100kg-ot, majd a 120-at, 150-et és így tovább. :) :P
Most 83kg vagyok. Kevés ez még nagyon. Olyan igazán extrém kövérnek nem is látszom (és nem is érzem magam), szinte átlagos, sok a hozzám hasolnó testalkatú lány, ezt nap mint nap látom, de én ki akarok tűnni a tömegből. Jó ahonnan kezdtem ez is nagyon sok, (20kg ,kevesebb mint 1 év alatt!), de a kiinduló pont volt a kevés. Egyelőre azt sme érzem, hogy ez bármi módon leterhelné a szervezetem.
Szóval egyelőre sem a hasam nem lóg, és a hátam sem hurkásodik. A hasam szemmel láthatóan nagyobb és kerekebb, de inkább csak előre dombordik mint egy labda, sem mint lógna, ahhoz szerintem még kicsi. Valamint a melltartó méretem nőtt meg, de nem a kosárméret, szóval a cicik egyelőre nem nőttek... sajnos.... :(
Inkább a combom és a fenekem vastagszik erőteljesen. A nadrágokat gyorsan növöm kifele. :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://youngbbw.blog.hu/api/trackback/id/tr694960535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vex 2012.12.13. 00:39:30

Szia!

Ugyan nem értek a dologhoz, de biztos van egyfajta határ ahol érdemes megállni. Túlsúllyal is lehet (valamelyest) egészségesen élni, így gondolom a saját kényelemérzeted ami a legmeghatározóbb. Mondjuk, írásod alapján még relatíve az elején jársz, így ez még egy kissé távoli gondolat.
Személyes véleményem az "alma vs. körte" összehasonlításban a "körte" fele húz, úgyhogy jó irányba haladsz :)

ducifan (törölt) 2013.01.03. 00:55:25

Szia!

Én is ifjú vagyok, csak úgy mint te, és tudom nagyon jól, mennyire ritka az eseted, illetve ízlésem..
Végigolvastam az eddigi blog-bejegyzéseidet, és tök jó, hogy így állsz a dolgokhoz, mármint hogy "szembemész a rendszerrel". Az, ahogyan írsz a ducik kiközösítéséről, meg hogy "valami nincs rendben veled" szinte ugyanolyan, mintha az én véleményemet olvasnám... Az a baj, hogy nagyon kevesen látják így.
Minden esetre valami velem sincs rendben ezek szerint, mert nekem csakis a valóban duci lányok(80-90kg felett) a vonzók, és már nagyon nagyon elegem van ebből a 'vékonyimádós' kultuszból..
Külföldi cikkekben csomó olyant lehet olvasni, hogy "húúú most egy duci fiatal lány kiált a testéért és magáért és tökre sikeres..."
Itthon miért nem merik ezt sokan megtenni?
Az értelmi színvonal, vagy egyszerűen csak a csőlátás miatt? Aki kicsit is különc, kicsit is kilóg a sorból, valami újat akar, azt valamilyen módon ki KELL hogy csinálják, minden téren?!
Jelen esetben engem is rengetegszer csesztettek, a számomra vonzó alak miatt..
Nem értem, hogy itthon miért ekkora szám, ha valaki nem akar vékony/gebe lenni, vagy éppen duci párja van.. Megbámulnak az utcán, "Óóó az a srác biztos egy lúzer, neki csak ilyen jutott", megvetik a duci lányokat szinte mindenhol.. Talán majd egyszer elfogadják ezt.. Egyszer...
Elszomorító, hogy egy sablon világban élünk, sablon minden, és egyre kevesebb lesz benne a színfolt, a személyiség, az egyéniség. Mindenki hasonlítani akar valakire, a csajok a magazinos "nénik" alakját akarják magukénak tudni, a srácok pedig a "magazinos nénikre" hajazó csajszikat.. Namert hát egy "duci csajjal hogyan villogjak a haverok előtt??!!"
Nagyon jó látni, hogy végre akadt egy "újabb" színfolt! Csak így tovább, és sok sikert!
Remélem, hogy benned rejlik majd a hazai példa, és hallunk még felőled :-)

Ha pedig azt hiszed, hogy beteg az elméd, akkor hadd csatlakozzam, már ketten vagyunk! :D

youngBBW 2013.01.04. 11:16:11

Kedves Ducifan!

Örülök, hogy rátaláltál a blogomra, és a privát levelednek is örültem. ;)
Megígérem megpróbálok sűrűbben jelentkezni, de most a tanulás is sok időmet leköti.... :(

Fafnir6 2013.01.13. 13:34:38

Hárman! :D :) És egyre többen leszünk idővel...
Hajrá, hajrá és várjuk a fejleményeket! :P

fat.acceptance 2014.01.09. 14:30:25

Engem a lelki vonulat is érdekel, illetve, heteró lány lévén ez jobban! :D Hajrá!
süti beállítások módosítása