HTML

Egy fiatal BBW fejlődése

Én egy 17 éves lány vagyok aki hosszú tépelődés után elhatározta, hogy BBW szeretne lenni. Hogy ez pontosan, mint jelent, hogy hogyan vállhatok azzá? Kövesd a blogom és megtudod! ;)

Friss topikok

  • fat.acceptance: Örülök, hogy el tudtad mondani egy barátnődnek, és így reagált. :))) Az ilyen dolgokban ez nagyon ... (2014.01.09. 14:32) nőttön, nő(vök)
  • fat.acceptance: Engem a lelki vonulat is érdekel, illetve, heteró lány lévén ez jobban! :D Hajrá! (2014.01.09. 14:30) Gyakorlati tények
  • fat.acceptance: Szerintem ahogy neked is megvan a jogod a vágyaidhoz, azt se különítsük el, amikor valaki immobili... (2014.01.09. 14:22) Első bejegyzés
  • Adalbi: Számomra eléggé kamugyanús ez az egész. Véletlenül akadtam az oldalra, és olvasva a kommenteket er... (2013.03.31. 16:13) Juicy Jacqulin
  • youngBBW: Szia! Először is nálam az abszolút kedvenc Plump Princess Courtney, az ő blogját és weboldalát is... (2013.01.18. 17:39) Cherries

Cherries

youngBBW 2013.01.14. 20:17

Egy újabb inspiráló szépsget szeretnék bemutani.

Ő Cherries a bigcutes.com egyik modellje. Két év alatt sikerült kb 25kg-ot híznia ás azóta is folyamatosan gyarapszik. Neki is igen jól állnak a plusz kilók, de még messze nincs abban a formában, mint a korábban bemutatott modellek, valamint én magam is ennél azért jóval nagyobb szeretnék lenni. De jó úton jár, ez bizonyos. :)

Érdemes megnézni a lap alján (http://www.bigcuties.com/cherries/previews.htm) az előtte/utána képeit, ahol 2 év az eltérés. Szépen megnőtt a hasa, a combjai, feneke, kikerekedett az arca, vastagodtak a karjai, és megnőttek a mellei.

És a végére egy rajongói összefoglaló video:

http://www.dailymotion.com/video/xjz1yr_cherries-pre-bigcuties_sexy

5_Nov2008_May2010.jpg

Címkék: hízás kövér Címkék BBW Cherries

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://youngbbw.blog.hu/api/trackback/id/tr535018504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teltanyer 2013.01.17. 16:30:31

Szia!

Most akadtam a blogodra. Nagyon tetszik. Valóban nem egy elterjedt dolog nálunk még amit csinálsz, viszont a net tele van hozzád hasonlókkal(szerencsére) Cherryes nekem is nagy kedvencem. Mennyit akarsz hízni, Nem tervezel előtte-utánna képekkel dokumentálni a hízásod?

youngBBW 2013.01.17. 17:07:40

Szia!

De igen, szeretném dokumentálni folyamatosan a növekedésem, fényképekkel, és a méreteimet is le szeretném jegyezni, lehetőleg havonta- kéthavonta.
Természetesen személyes okoból a képek itt nem kerülnek dokumentálásra, remélem megérted...
Célom nincs konkrétan, egyelőre elsőre a 100, majd 130, 150 és így továb.

teltanyer 2013.01.17. 21:26:43

Természetesen megértem, hogy nem teszel fel képeket. Milyen hízással kapcsolatos oldalakat szoktál nézni?
Hallottál már Candy Godiváról? Mondjuk ő már szerintem 200+ os BBW vagyis már SSBBW ha jól tudom. Az ő mérete már túlzás?

youngBBW 2013.01.18. 17:39:35

Szia!

Először is nálam az abszolút kedvenc Plump Princess Courtney, az ő blogját és weboldalát is rendszeresen nézem. Ha lehetne, őrá szeretnék a legjobban hasonlítani, persze az idő megmutataja hogy én hogyan fogok hízni, mik lessnek a fő területeim. Ezen kívül Juicy Jacqulin, Nicki Goddess, és a bigcuties.com-ról jó pár modell, aki nagyon tetszik. A nagyobb lányok közül Jenni Bombshell tetszik, de megnéztem akit mondtál, szép nagy hasa van, elsőre nagynak tűnt, de most végiggondolva egyáltalán nem túlzás a mérete.
süti beállítások módosítása