HTML

Egy fiatal BBW fejlődése

Én egy 17 éves lány vagyok aki hosszú tépelődés után elhatározta, hogy BBW szeretne lenni. Hogy ez pontosan, mint jelent, hogy hogyan vállhatok azzá? Kövesd a blogom és megtudod! ;)

Friss topikok

  • fat.acceptance: Örülök, hogy el tudtad mondani egy barátnődnek, és így reagált. :))) Az ilyen dolgokban ez nagyon ... (2014.01.09. 14:32) nőttön, nő(vök)
  • fat.acceptance: Engem a lelki vonulat is érdekel, illetve, heteró lány lévén ez jobban! :D Hajrá! (2014.01.09. 14:30) Gyakorlati tények
  • fat.acceptance: Szerintem ahogy neked is megvan a jogod a vágyaidhoz, azt se különítsük el, amikor valaki immobili... (2014.01.09. 14:22) Első bejegyzés
  • Adalbi: Számomra eléggé kamugyanús ez az egész. Véletlenül akadtam az oldalra, és olvasva a kommenteket er... (2013.03.31. 16:13) Juicy Jacqulin
  • youngBBW: Szia! Először is nálam az abszolút kedvenc Plump Princess Courtney, az ő blogját és weboldalát is... (2013.01.18. 17:39) Cherries

Előszó/ Bemutatkozás

youngBBW 2012.01.28. 11:04

Mint ahogy a rövid leírásomban is említettem én egy 17 éves lány vagyok aki arra az elhatározásra jutott, hogy gyökeresen megváltoztatja az eddigi életét és elindul egy olyan úton ahonnan nincs visszaút, és ezzel megpecsételi egész további életét. Ebben a blogban megtudhatjátok, hogy honnan indul ezt az egész, hogy jutottam el idáig az elhatározásig és figyelemmel követhetitek, hogy mindezt hogyan és milyen áron tudom megvalósítani.

De kezdjük ott, hogy mi, vagyis inkább ki az a BBW. Sajnos Magyarországon nagyon kevesen tudnak erről bármit és, és még kevesebb az az ember aki ezt el is tudja fogadni. Ennek ellenére külföldön már nagy hagyománya van ennek, és tiszteletben tartják, sőt sokan támogatják ezt az életformát. Persze sokat tanulmányoztam a témát, és külföldön is él a vélemény, hogy mindez beteges és egészségtelen, de szerencsére rengeteg a fórum és weboldal ahol mindezt elfogadják, vállalják és támogatják is. Évekkel ezelőtt minderről én sem tudtam semmit aztán az internet sötét zugaiban találkoztam először ezzel a jelenséggel. Először úgy tünt, hogy perverz aberált állatok akik erre indulnak be, számukra létezik mindez, hogy eféle vágyaik is kielégítésre kerülhessenek, de mint mindennek ennek is ez csak a sötét oldala. Egy BBW oldalnak nem kell feltétlenül a szexualitásról szólnia, és szerencsére nem is szól. Sok lány, vagy nő nem azért lép erre az útra, hogy esetleg később szexuális beállítotságú képei és videói által ebből megélhessen, hanem önként választja ezt az életutat és esetleg csak később jön rá, hogy mindebből akár még meg is élhet.

BBW= Big Beautiful Woman, azaz Nagy Szép Nő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://youngbbw.blog.hu/api/trackback/id/tr83953034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása